آره تو راست میگی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 1258
:: بازدید سال : 5614
:: بازدید کلی : 92989

RSS

Powered By
loxblog.Com

آره تو راست میگی
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 17:31 | بازدید : 424 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

آره تو راست میگی عشق بچه بازی نیست . .

همون بهتر بری.. مارم فراموش کن . .

رضا صادقی

آره بابا.. عشق کجا بود.. عشق کیلو چند آخه.. !!ح

کی گفته حسی هست.؟ حرفی هست ؟ حدیثی هست ؟ کشکی هست ؟؟!!ح

اصلا کی گفته کسی باید واسه کسی بمیره ؟ آدم مگه خره مگه دیوونست که جونشو بذاره و

بمیره بعد یکی دیگه به جاش زندگی کنه ؟!!هوم . . .چه حرفایی میزنن مردم..؟؟هه

مگه میشه فقط دوست دارم بگی و بری. . .برو بابا..هوف

برو هروقت سرت به تنت ارزید بیا جلو..سرت هنوز هوا داره عزیزم..آخی.. دلت میخواد واسه یکی

 بمیری نه ؟دلت میخواد سر بذاری رو شونه ی یکی تا خوابت ببره ؟ دلت میخواد دستاتو یکی مدام

 فشار بده ؟عزیییییزم.. بدو بغل بابایی..هه.. آره تو راست میگی..آره حق با توئه..اما من میمیرم

 واسه کسی که میخوام..واسه کسی که منو میخواد..واسه کسی که خدا واسم بخواد

خدا واسم میخواد.. من میمیرم تا یکی دیگه بجام زندگی کنه..یکی دیگه بجام نفس بکشه..یکی

دیگه فراموشم کنه و بره با یکی دیگه.. آره.. من میمیرم واسش..من میمیرم بجاش.. من میشم

 فداااش..همه میگن نیست..من میگم هست..چون هست.. فراموشی معنی نداره تو دنیای من

عادت یه غریبست کنار من..و نفرت یه بیگانست تو جهان من..من دنیامو توی سینم میسازم

تا کسی نتونه خرابش کنه..کسی نتونه مسخرش کنه..کسی نتونه نیشخند بارش کنه

از دنیا و حرفا و نفسام به کسی چیزی نمیگم..تا هیشکی نتونه خرابش کنه

من دنیامو عاشقونه دوسش دارم و براش میمیرم..واسه دنیام..واسه حرفام..واسه تنهاییام

و واسه کلی غم و غصه هام که عاشقونه همشونو دوست دارم..اشکم و..بغضم و

بی قراریم و. .فرارم و..و شب هام و . .

همه میگن نیست.. تو باور نکن

 

 




|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: